- du kanske ska börja lärar dig när man ska säga hora och inte .. -



vilka idioter det finns i världen .. jag har inte varit så här arg sen i oktober .
nu gick fan min gräns . du kallar inte mig hora och säger verkligen inte att det var mitt fel att DU svek mig .
jag kunde hålla tyst när du svek mig den tredje gången , men när du kallade mig hora gick gränsen .
det är inte jag som är utnytjar tjejer , det var inte jag som ljög , lyssna på mig det var DU !
lycka till att skaffa en tjej som jag känner hädan efter ..
men framför att lycka till att få en tjej som orkar leva med ett äckel som du .
kom i håg jag fanns där när ingen annan var där . jag hade dom där speciella känslorna , klumpen i magen , jag var kär ..
din kärlek där emot visade du igenom att utnytja mig , dissa mig och kalla mig hora .
nu när jag är borta kommer du inse vad du hade . jag gav mycket men fick inget tillbaka !
tack , jag menar så du menade allting .
kärlek börjar med du är speciell och slutar med du är precis som alla andra ..
august , du är precis som alla andra , fast värre ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0