4.en kärlek jag har haft.


jag vet inte om jag ska skriva om , en kärlek jag har haft då jag hade en pojkvän , eller en olycklig kärlek ...
vi kör på olykligt ..


 jag har bara träffat en kille som varit perfekt för mig , eller iallafall vad jag trott . han ser ut som kille i mina drömmar . jag träffade honom för två år sedan och sen dess har jag ärligt talat inte släppt taget om honom , men jag får aldrig chansen att visa vad jag verkligen känner , för en tjej kom som antagligen bettyde mer för dig , (dom vart aldrig tsm ) men att se dom två gjorde ont .
jag försökte släppa dig igenom att träffa en annan , men när han sårade mig fanns du där och berättade hur mycket mer jag var värd . jag insåg då att jag aldrig hade släppt dig , för långt inom mig betyder du en hel del .
allt skulle var mycket lättare om du visste , men när jag säger vad jag känner blir allt fel .
jag bryr mig inte om du sitter hem och spelar eller vi går i samma klass , är man kär spelar det ingen roll för det ända jag tänker på är dig . Och de gångerna du höll om mig , kollade in djupt i mina ögon . jag ville inte gå , jag kunde står där i evigheter men så fungerar det inte . jag kan se dina bruna ögon överallt . ditt bruna hår .
om jag kunde skulle jag tagit din hand och hållt den hårt .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0