dooooodissss

Hhej alla fina ! Förlåt för dålig uppdatering men har ABSOLUT INTE haft en lite data i närheten av mig , det sugeeer .. Ligger just nu i min säng och kollar på min nya tv som hänger på min nya fina fondvägg ! Äter även lite av det goda godiset vilket var typ 4 bitar efter att resten av familjen har käkat innan mig :/ Idag har jag varit på finspångs badhus heeeela dagen med min faster och kusiner . Kl halv sex åkte vi där ifrån , jag följde med dom hem och dansade på wii till typ kl 23 då min faster körde hem mig :) så nu som sagt ligger jag här! Har även trötta ben,fötter och armar efter dansen , en riktigt kul träning måste jag säga !!!! Hihi nu är det bara lite mindre än 24 timmar kvar till ett nytt år . O detta år ska invigas med min fina vän nicoline och syster Julia ! Vilket kommer bli toppen ! Sov gott nu finisar , och till er som har kommenterar tack såläng fortsätt så , jag lovar er att svara på de när jag får eb dator i närheten ^^ Puss

Kommentarer
Postat av: nicoline

NUUU KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR VIIIIIIIIIIII

2011-12-31 @ 12:09:59
URL: http://niicolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0