Du blötte ner mig , slängde mig i skiten och sedan kastade mig efter användning.



pic : ik sleipner p97

- tränat 90 min
- varit på öb
- färgat håret
detta är det jag har hunnit  ännu och klockan är bra ett .. hehe
resten av dagen spenderas nog i min säng med lite filmer oså , gick upp åtta i dag och är heeeelt död .
träningen var okej idag , det kan ju gå bättre men men , kul var det iallafall !
nu väntar jag på att mitt hår ska torka så jag får se resultatet . Har inte så mycket mer att säga hörre ni .
eller jo en sak till .. TRE DAGAR TILL I SKOLAN SEEEEEEN JULOVVVVV !!!


Kommentarer
Postat av: mathilda.<3

Okej fotboll?

Läst min blogg antar jag när du skrev den rubriken på detta inlägget!

Jo jag håller på att packa:)

2011-12-18 @ 13:27:06
URL: http://mathildaagneschristine.blogg.se/
Postat av: mathilda.<3

ahh är du bra på fotboll?

Det var något jag bara kom på sådär!

Jo jag ska till en killkompis o sova där:)

2011-12-18 @ 13:47:08
URL: http://mathildaagneschristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0