finns det några snälla barn ?

  
här ser ni en tjej som sprang från södertull till vilbergen på 10 min . REKOOOOOOOOOORD !!!
mina ben är döda . det finns en historia bakom allt detta och den kommer här .
kl 18.15 gick jag ut med musik i öronen , skulle ta en promenad själv bara gå och tänka , men så ringde rebecka och jag träffade henne , vi gick en bit sen skulle jag hem men det var 30 min på bussen så jag sprang och som sagt , det tog 10 min och vips så var jag hemma . ganska så stolt måste jag säga !
men iallafall , duchade när jag kom hem och ligger nu i sängen med datan i knät och kollar på " Tomten är far till alla barnen" riktigt rolig film ^^
men ska snart sova eftersom jag börjar åtta i morgon -.-
efter skolan ska jag och julia ner på stan och köpa nyårsklänningar , taggis !
nyårs skor är fixade för min del !!!! wiooooooooooo hehe
godnatt †

Kommentarer
Postat av: JULIA

dagens blogg igång !!

http://juuuuliaabreehh.blogg.se/2011/december/dagens-blogg.html#comment

2011-12-15 @ 22:35:19
URL: http://juuuuliaabreehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0