folk , minnen jag sent kommer glömma - 2011






- alla matcher med IKWARIA -




- värdens bästa klass -








- alla dessa handbolls , fotbolls , hockey grabbar ! -


- träffade värdens bästa tjejer ! -






- de kyligaste dagarna med rebecka -




-tjej kvällen-

men framför allt ....









killen som tog mitt hjärta med sig när han stack ...
har du någon gång blivit knä svag ? om inte , det känns som att benen bara viker sig , man har lust att lägga sig ner för man klara inte att bära sig själv ..
jag har blivit knä svag två gånger , och båda gångerna var det när jag såg honom .


det finns självklart mycket mer jag skulle vilja visa , bla twilightfanevent , aik - djurgården matchen , idol osv men orkar inte just nu . hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0