glöm inte bort att älska dig själv , det finns bara en som du .

Alla har väl någon gång känt att man inte räcker till , inte känner sig behövd i detta land pga av att man har olika problem , i mitt fall han.

han som fick mitt hjärta att sluta slå , mina knän att vika sig . dom dagarna med honom ligger på min 10 top lista . men precis som alltid börjar kärlek med du är speciell och slutar med du är precis som alla andra . Du fick mig att känna mig värdefull , du fick mig känna mig lycklig .
men när du lämnade mig , tog du allt det bra med dig och lämnade mig kvar i ett svart hål. Och det är nu jag precis som alla tjejer någon gång i livet gör , gråter mig till sömns , önskar att jag kunde stanna kvar i drömmen , ler även fast allt är skit , ljuger om hur bra jag mår fast jag inte alls mår speciellt bra .
men jag vet att killen som sa allt den fina finns någonsatans inom dig . Jag vet att du har ett hjärta av guld .
det är bara det att du glömmer att visa det , du går istället från tjej till tjej och får ett skit dåligt ryckte .
För din skull var det tur att det var mig du gjorde just detta emot , för jag har blivit stark efter allt du har gjort mot mig . Jag här vänner som hjälper mig , min värld förändrades när du kom men rasade samman när du stack . även fast detta hände resten jag mig upp borstade bort smutset på min knän och sa " it's okey , i'm okey ."

jag önskar  igentligen att jag vore liten igen , då man längtade efter att få gå ut på gården och ha kul med sina vänner .
då man kunde sitta i mammas knä i flera timmar och hon höll på med ens hår . då inget kunde bli värre en ett uppskrapat knä , eller ett huvud på en barbie docka hade gått av.
när man är liten vill man bli stor , men när man väl är "stor" så vill man bli liten igen ..
känna sig trygg igenom att hålla pappas hand . kunna gå inte till mamma och pappa när man har drömt en marddröm . då var lixom allt perfekt .

det jag igentilgen ville säga med allt detta var att även hur tungt du har det just nu , hur många sår du än har , hur länge du har legat på marken utan att rest dig upp . ge aldrig upp .
du är perfekt som du är , jorden behöver en sån som du . för dig finns det bara en av .
om du har blivit sårad av en kille som jag tänk : " tack för att du ger mig chansen att hitta någon bättre en dig " tro mig det hjälper , du kanske inte släpper honom för något man verkligen har älskat är oersättligt men det är iallafall lite hjälp på traven .
om du gråter dig till sömns för att du inte tror på dig själv , tänk isåfall : jag duger som jag är ! för det finns alltid en person som älskar dig hur du än är på alla sätt och vis .

GLÖM ALDRIG - How sweet it is to be loved by you. Stop being unhappy with yourself, you are amazing
för en riktig vän står fortfarande vid din sida även om den vet allt om dig . och den perfekta killen/tjej skulle bara vilja ändra en sak med dig .. ditt efternamn .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0