HAVE A NICE DAY .


ARKIVBILD PÅ MIG OCH AUGUST ... fråga inte vaad vi gör , med det var iallafall bästa tiden i mitt liv ... (hittils)

jahopp , även denna dag blev lyckad !
vaknade runt 11 du jag duchade lite , sen kollade på tv och åt lite jullunch med familjen .
runt 1 ringde jag August och snackade med honom i en halvtimme ungefär , efter det åkte jag ner på stan gick där en stund . klockan halv halv sex åkte vi till min morbror hade lite lilljul med gröt och sånt. mysigt värre !
kom hem för ungefär 20 min sen och nu ser jag på narnia - prins caspian. med julia samtidigt som vi sitter vi en varsin dator ... hehe nolife ! men vi har bestämt , eller iallafall jag att vi ska slå varandra med en kudde och säga godjul till varandra kl 00.00 FÖR DÅ ÄR DET JU JULAFTON !!!!! hihihi
ha en bra kväll allesammans . kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0