hhhej usel uppdatering ... TJAAAAAA !!



förlåt så hemskt mycket för att jag inte har uppdaterar men det är så att jag inte har någon dator ... -.- FUCKLIFE :S
så då passar jag på att blogg nu när jag ska sova hos felle ^^ yeeeeeahh
julen iallafall har varit toppen fick massvis med paket .. iii älska , har även hunnit handla en del på mellandagsrean :D
och igår hade jag cup med eneby ! toppen bra kändes det , körde mot flickor som var 95 bla .. hihi
fotboll in my heart ♥
iallafall , nu ska jag kolla ifall vi ska ner och handla chips .
puss

Kommentarer
Postat av: elin

hej, vart har du köpt den tröjan ?:)

2011-12-29 @ 21:39:46
Postat av: anna

vad har du handlat på mellandagsrean ?;)

sjukt snygg blogg, läser den varje dag :D

2011-12-29 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0