LEVER LIVET IBLAND ...

Har du:
Någon som förstår dig? – ja flera stycken.
Någon som du saknar? - japp

Någon som du hatar? - EH LÄS DET ANDRA INLÄGGET ..
Vem kramade dig senast? – mammi  
Vem pussade dig senast? – mammi
Vem ringde dig senast? – saga
Vem ringde du senast? – denise
Vem var hemma hos dig senast? – Felle
Vem var du hemma hos senast? – Viktor
Har du några kärleksproblem? – kan man säga
Har du pratat med någon idag? – jaaa !!
Har du gråtit idag? - jopp , inatt
Har du skrattat idag? - HAHA, aa!


Jag:
Är singel? - ja ..
Svär ofta? - en aning
Sjunger i duschen? - ibland så
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? – näpp
Skrattar åt dina egna skämt? – det händer
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? – vill vara den jag är om jag inte hade något misstag i ansiktet :D kanske om man kunde göra tänder rakare på ett klick ;)

Har du:
Piercingar? - öronen
Syskon? - tre stycken
Jobb? - Nej
För många vänner ? - kan man äns ha för många ?
Rymt hemifrån? – kan väll ha hänt ;)
Färgat håret? – japp
Bra självförtroende? – halft
Sagt "jag älskar dig" till någon? - ja .
Varit kär? - mm , dock i fel person
Dumpat någon? - nja , kan väl ha hänt  
Gjort något olagligt? - hehe ja
Somnat i skolan? - nope
Brutit ett ben? - ne
Tappat bort mig i min hemstad? – HAHA JAAA :O
Sett en fallande stjärna och önskat? -  aa :P
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - lite för många gånger
Smugit ut utan lov? – hehe
En hemlighet som ingen annan vet? - ne
Sovit en hel dag? - kan ha hänt
Somnat gråtande? - mm ,inatt tex
Blivit generad inför folk? - ja okej ?
Varit kär i någon utan att säga det till personen? – njaa
Ätit musslor? – nää , äckligt
Haft ett förhållande i under en månad? - Ja
Blivit kallad player? – nej
Färgat ditt hår svart? - nej


Vad:
Längtar du till mest just nu? – sommaren , pengar osv
Ska du göra i helgen? – åka till åby
Gjorde du igår? – kolla den på hokeeyy
Ska du göra i sommar? - leva livet och bara ccchilla!
Har du för mobil? -  xperia x8
Vad köpte du senast? –  mat , på paus med mina brudar

Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? – skrika och springa tills jag kom till en säker plats .. sen ringt polisen

 

Vem/vilka:
Slog du senast? – viktor Bengtsson !!!
Fick du sms från senast? – Marcus Åhs
Pratade du med i telefonen senast? – Saga fortfarande
Älskar du? - familjen o mina vänner
Skulle du kunna göra allt för? - få tillbaka den snälla august ..
Var du med senast av det motsatta könet? – Viktor Bengtsson
Kan du lita på mest? – julia

säga nästan allt till? – DENISE !
Vet mest om dig? - julia
Sov du tillsammans med senast? – felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0