svar ifrån frågestunden här va !!

Julia
1, din närmsta vän ?  felicia , julia och nicoline
2, favorit parfym ? jag har många , men kan visa bild när jag får tillfälle
3, tycker du fortfarande om fotboll lika mycket som förr ? njaa , men det funkar !
4, bästa film du har sett ? Breaking dawn
5, favorit plagg ? min byxor
6, gillar du fortfarnade august ?  lite kanske .. men jag saknar honom mest .
7, bästa minnet med mig ?  eh jadu , dagen vi föddes ;)
8, bästa minnet ? den veckan med agge ..
9, vad gör du på en vanlig kväll när du är forever alone ? sitter vid datan eller kolla film
10, saknar du tiden när vi var små lika mycket som jag ?  japp
11, en person du saknar ? som sagt agge
12, en person du känt länge ? rebecca gillberg
13, en tjej(er) kommer du aldrig kunna glömma/släppa ? felicius , nicoliniss och juliuuus
14, favorit blogg/bloggar ? vänners
15, ditt favorit sätt att ha håret på alltså vilken frisyyr xD –  en bulle eller toffs i nacken med mitt bena ;)
kommer inte på något mer .. loveuuu <3
14, en kille(ar) du aldrig kommer glömma/släppa ? august och niclas

Nicoline
1.bästa minnet med mig? Ehh jadu , alla dagar :D
2. har du något som du skulle vilja uppleva igen? Ja faktiskt !

Julia  (någon random)
Har du en rakad eller trimmad? Ehh wtf?
har du legat med någon – ja !
skulle du vela rida? E inte en häst i alla fall .
magrutor eller personlighet – båda två :$

Niclas
Bara för att jag är så otroligt snäll tänker ja ställa en fråga
Paj eller glass? PAAAAAAAAJ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0