waiting for him is like waiting for that you could rewind time - impossible and pointless



ingen uppdatering igår tråkigt nog , men hade ett liv igår !
ingen data på heeeeela dagen ! GO IDAAAA hahah
igår började vi dagen i skolan med fotbolls turnering , jag tyckte jag gjorde ganska bra i från mig (Y)
några körde även innebandy , badminton och isspel ! alla åttor körde mot varandra . och gissa vilken klass som vann , JOOO MIN KLASS !!!! ni var grymma amsterdam
iallafall åkte hem till viktor efter skolan med felicia och julia sen vidare till träning , som var lagom jobbig !
resten av kvällen låg jag i min säng , med tv på medans julia o felle kollade på film i julias rum . (felicia som här ) idag börjar vi tolv och går till 18.00 efter det skavi på hockey hihih
ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Louise

spela du fotboll? (ny på bloggen)

2011-12-21 @ 19:43:33
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0