when you live forever , what do you live for ?



hhhej mina fina vänner , sitter just nu och planerar nyår på högsta volym . klänning , skor , frisyr !
ska ju fira nyår med nicoline och hennes familj !!! LÄNGTAR SOM BARA DEN !
iallafall så har jag varit i skolan idag , den var okej . sen åkte jag hem , skulle träna men somnade . hur nu man lyckas med det o.O ?
iallafall åkte hem till mamma när pappa kom hem och väckte mig .
så har klätt granen här och snackat med nicoline !
hehe nu ska jag kolla runt lite efter klänningar ^^ skor har jag typ redan hittat , tror jag vet klänning med men ajja ha det bra !
puss

Kommentarer
Postat av: elviraevelina

vilken rolig glass ^^

2011-12-13 @ 23:29:45
URL: http://elviraevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0