En vän är en person som kommer när andra försvinner.


pic| jag på julafton ..

jag har haft en super mega bra dag idag måste jag säga + att jag är glad (det ända som spökar är min trötthet ...)
somnade typ halv fem sen i natt , mamma kom in i mitt rum tolv med min kusse i luren .
hon ville åka till badhuset så jag drog till badhuset med mina två kusiner och faster !
vi hade jätte skojsigt ^^ efter typ 6 timmar drog vi hem då åkte julia och jag till NHK P97s träning och checkade läget , träffade även danne där !
julia och jag tog bussen hem när den var slut och nu fick jag reda på att jag hade vunnit dagensblogg hos en urgullig tjej med många läsare , jag säger bara wiohoo !!
nu vart det ett långt inlägg men skitsamma .
puss


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hejsan snygging! :)

Kolla in min blogg som snabbt växt och blir större för varje dag som går; http://improveme.se/josefinenoksson



Kram!

2012-01-05 @ 23:49:24
URL: http://improveme.se/josefinenoksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0