Kärlek är bara ett ord tills någon kommer och ger det en mening. ♥



okej , jag säger godmorgon nu ! vaknade för 20 minuter sen så ... hehe ;)
hade tänkt att ducha håret nu och fixa mig , för ska förmodligen träffa rebecka sen när mamma och julia kommer hem . det blir bra !
igår eller inatt innan jag somnade så såg jag på en film två gånger om men vart inte tröttare för det -.- sen efter alla skräckfilmer hos nicoline har jag blivit mörkrädd så jag vågade inte sitta ute i vardagsrummet (då kl var 2 )
så jag gick upp och tände i köket sprang till toa borstade tänderna snabbt och sen sprang in till mitt rum och stängde dörren ! hahhaha men seriöst , en film skrämde mig verkligen -.- snackade då lite med niclas osen somnade jag !
nu vet ni det oxå hhih puss

Kommentarer
Postat av: nicolineTheBest

hahahahaha, jag är också mörkrädd :$

2012-01-02 @ 17:56:08
URL: http://niicolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0