just look up at the stars and belive how you are .


jag just nu , ida bjuder !! ^^

denna dag har varit seg , har inte gjort så mycket eftersom att jag vaknaade ett :I
var då barnvakt en stund , spelade lite wii . när mamma och julia kom hem så lagade jag lite mat och sen la jag mig framför dator .. efter ett tag gick julia och jag ner till affären och köpte grejer till smoothie . efter det kollade jag på film "allt för min syster" och nu sitter jag här !
trevligt va ? faaaaaast ... -.-
imorgon åker jag till finspångs badhus med mamma , lillebror, julia och nora .
där efter ska jag och juliiis sova hos nora , vi blir själv hemma så wioooh !!
hehe ha en bra kväll kära läsare .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0