When I was little, I learned that one hour was 60 minutes, and that one minute was 60 seconds but I never learned that one second without you is an eternity



vaknade för typ en halv timme sen , har på den halvtimmen plattat håret och sminkat mig lite .
får se om det blir att göra det planerade idag annars så ska jag vara hemma tills pappa kommer och hämtar mig ..
men hoppas att mina planer blir som planerade !
i morgon är det skola igen en ny termin nu och allt -.- (iallafall så ska jag få braaa betyg denna gång)

ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: MALIN - fick en blodpropp

hej! va roligt att du är med i dagens blogg!

Lycka till! drar en vinnare senare! glöm inte att länka tävlingen i din blogg! PUSS

2012-01-09 @ 12:21:41
URL: http://mavalina.blogg.se/
Postat av: MALIN - fick en blodpropp

perfa! :) planer för idag? puss

2012-01-09 @ 12:56:17
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0